Eixo 4: Espazo Turístico, Empresas e Persoas
Plantexado dende o propósito de sensibilizar e concienciar a residentes, visitantes, organismos públicos, e empresas turísticas sobre a necesidade de reconducir o turismo cara a un modelo sostible e de calidade que reduza os impactos negativos e maximice os beneficios socioculturais, ambientais e económicos no destino.
Actuacións:
4.1. Formación e sensibilización das entidades públicas en xestión do turismo sostible.
4.2. Sensibilización do sector privado e cidadanía en turismo sostible.
En ambas as liñas de actuación, desenvoltas de forma conxunta, búscase xerar conciencia entre os xestores públicos (departamentos de turismo, medio ambiente, urbanismo, cultura, desenvolvemento local), o sector turístico privado e a cidadanía en xeral sobre a importancia de desenvolver actuacións encamiñadas a favorecer a sustentabilidade no sector turístico.
Dentro da Estratexia e Plan Operativo de Marketing 2023 – 2025 no contexto deste plan, prevese a organización dun foro de encontro e de sensibilización sobre Turismo Sostible. Preténdese crear conciencia sobre os beneficios de apostar por un modelo de turismo sostible, así como buscar a forma de minimizar os impactos negativos da actividade turística no territorio.
4.3. Adhesión e implantación do SICTED:
Adhesión ao SICTED (Sistema Integral de Calidade Turística en Destino) promovido pola Secretaría de Estado de Turismo co obxecto de sumar esforzos de diferentes axentes e empresas vinculadas ao sector turístico para traballar na mellora continuada da calidade en destino, a satisfacción do cliente e a interrelación do sector público – privado.
Máis información sobre o proceso de adhesión ao SICTED e a súa implantación no territorio.
Estado: executado en 2023 e en execución 2024.