Eixo 3: Transformación Competitiva

 

O seu obxectivo é facilitar a transformación dixital e a mellora da imaxe conxunta, dotando ao sector público das ferramentas tecnolóxicas necesarias para mellorar a eficacia na atención ao cliente en destino, a xestión de datos, a promoción turística, e a comercialización dos produtos turísticos.

Actuacións:

3.1. Mellora da imaxe conxunta do destino nas oficinas de información turística municipais e de puntos de información:

O obxectivo principal desta liña de actuación é o de proxectar unha imaxe conxunta do destino A Mariña a través das distintas oficinas e puntos de información turística para o que se pretende realizar unha memoria ou programa que propoña actuacións concretas a executar a cargo do plan en función das posibilidades en cada oficina.

 

3.2. Mellora da interrelación e xestión de datos e información das oficinas de información turística municipais:

Detéctase a falta de coordinación, transferencia de información, así como a recollida homoxénea de datos estatísticos das oficinas de turismo municipais presentes no xeodestino. Mellorar esta circunstancia, favorecerá xerar unha distribución do fluxo de turistas pola comarca, así como unha estancia máis prolongada e, por tanto, un maior gasto. Plantéxase, por tanto:

 Dotar ás oficinas de turismo da ferramenta Infotourist Net que permite unha xestión centralizada e en tempo real da información turística e comercialización do destino. As oficinas poden rexistrar e xestionar de maneira eficiente os datos estatísticos, así como ofrecer opcións personalizadas con información dixital aos visitantes, realizar enquisas e outras opcións personalizadas segundo a necesidade de cada oficina.

Estado: executado desde decembro de 2022 e 2023.

 Subministración de tablets: segundo o caso, considérase necesario contar con material anexo, de fácil mobilidade e que non interrompa posibles traballos no computador principal, co obxectivo de facilitar o uso da ferramenta e dos informadores. Tamén resulta imprescindible para puntos de información que non conten con computador.

Estado: executado desde marzo de 2024.

Os datos que con esta ferramenta recóllanse, do mesmo xeito que no caso dos Estudos de Capacidade de Carga (Eixo 2) en once lugares de especial fraxilidade, está contemplado que alimenten o Observatorio de Turismo Sostible previsto executar a cargo de leste mesmo eixo.

 

3.3. Formación para os técnicos e informadores turísticos:

Dentro da Estratexia e Plan Operativo de Marketing 2023 – 2025 no contexto deste plan, contémplase realizar formación teórico-práctico sobre márketing dixital e posicionamento en liña a técnicos, informadores e empresas turísticas locais, para mellorar o posicionamento en liña de toda a cadea de valor.

Doutra banda, realizouse formación a técnicos, informadores turísticos e sector privado (guías de turismo, empresas de turismo activo, aloxamentos etc.)/ etc.) en materia de Xeoturismo (Eixo 2) e da mellora na interrelación e xestión de datos e información das oficinas de información turística municipais (Eixo 3).